Yo i stugorna!

Jaha,vem är jag då som våldgästar Jessicas blogg? Jo,jag är Jonas Sandhagen,mer känd som Jessicas balkavaljer
till 9ans avslutningsbal.Det ni...
Jag fick en exlusiv förfrågan att gästblogga idag och jag tackade ja ganska direkt.Men jag fick absolut inte skriva om min dag för det var inte tillräckligt kul tyckte "Bossen" så jag skippar det.



Jadu..Jessica och jag gick i allafall i samma skola 7-9an.Bäckbyskolan..Jag i enhet 1,hon i enhet 2....Och som alla andra trötta bäckby/skälby-bor så var hon med och hängde utanför Håkantorpsskolan varje jävla kväll/natt.Så vi har chillat ihop några kvällar om man säger så.Men sen så kom gymnasiet och folk började röra på sig och man såg inte folk längre.Jessica var en av dom..eller så var jag en av dom. Men man har stött på henne ute en hel del dock.Och det tackar vi för.

Jag börjar få idetorka nu.Jag är ingen bra bloggare märker jag...men jag tackar Jessica för förtroendet och önskar er en trevlig helg !

Kommentarer
Postat av: Michis

åhh det var tider det, hänga på håkantorpskolan utan några sm helst bekymmer. får flaschbacks!!!

2009-02-13 @ 10:24:29
URL: http://mittlivharochnu.blogg.se/
Postat av: stephanie

Vill inte klaga på din (heta) gästbloggare men var fan har DU tagit vägen jessica!? :)



Bättre blogguppdatering från DIG, tack.

<3

2009-02-15 @ 21:59:57
URL: http://sbruksgard.blogg.se/
Postat av: Anonym

well hot guest, does he want something hotter ???

2009-02-21 @ 01:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0