17/1-09

Ojoj, hade tydligen en till bloggpaus! Men ni läsere sviker då inte, haha faktum är att jag ökat med läsare dessa dagar.
Men just nu får det bli ett kort inlägg eftersom jag ska snart iväg och åka skridskor och sen vidare till Stephanie och Emma! Får se vad vi hittar på men nåt skoj borde det bli iaf!

För er som var såå nyfikna på min lilla hemlis så kan jag avslöja den nu.  Jag har nämligen köpt en lägenhet här i västerås. Ville inte skriva något förns jag visste säkert att jag fått den. Känns jäävligt skönt att ha något helt eget. Så om ca 2 veckor flyttar jag in! Inflyttningsfest? Ooom jag ska ha, haha =)

Första dagen på jobbet igår gick hur bra som helst. Trivs verkligen. Allting blir så annorlunda när man får ansvar på riktigt. Till skillnad mot praktiken. Nej här blir jag nog kvar ett tag! Supersöta ungar och trevlig personal!
Igår innan jag skulle gå hem kom det fram en liten kille och ville ha 3 kramar. För att han tyckte jag luktade så gott. Hur gulligt är inte det, hehe!
 
Får skriva mer senare om vad som hänt under veckan som gått.
Nu har jag verkligen bråttom.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: mickis

åh så det blev lägenheten!! grattis! va skönt för dig :) puss!!

2009-01-17 @ 20:43:29
Postat av: Jossan

Vart har du köpt den? Kram

2009-01-18 @ 11:33:15
URL: http://yossie.webblogg.se/
Postat av: michis

wee grattis tjejen!!! vart har du köpt den,storlek? och vart har du fått jobb??? kram

2009-01-18 @ 14:34:38
URL: http://mittlivharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0