27/1-09

Såja nu är alla räkningar betalda! Så skönt att ha det gjort.
Har precis kollat klart på ett avsnitt från andra avenyn, hur bra som helst. Så synd att dom bara visar det en gång i veckan numera. Längar redan tills nästa tisdag så man får se hur det går med allt ;) som ni förstår är jag sån som följer alla serier mer eller mindre. Just nu kollar jag på ett repotage på svt1 som handlar om koncentrationslägren på andra världskriget. Har alltid tyckt att det är inressant och jag skulle verkligen vilja åka dit och kolla hur det ser ut osv. Måste känner väldigt konstigt.

Men till något helt annat..
Nu tror jag att jag har något klart till maskeraden på lördag men vad det blir får ni se då. Inge kul att avslöja sig redan nu heller. Hehe.. Kommer bli såå kul, synd bara att dom andra jag skulle gått med inte kan komma pga av olika skäl.

Lite dåligt med bilder nu, men jag får skylla på att jag varit sjuk dom här dagarna hehe. Känner mig inte dirket på något kamerahumör. Får se om jag skriver nått inlägg senare innan det är dags att sova annars hörs vi mer imorgon!

todeloo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0