7/1-09

Buhu vad jag tycker synd om mig själv..Kan inte sova, min ryggverk har kommit tillbaka. Varje gång jag har feber brukar jag få ont i nedre delen av ryggen. Detta gör att jag varken kan ligga ner, sitta eller stå, jag måste vara i rörelse hela tiden för att det ska kännas någolunda ok. Eller lindrande kanske man kan säga. Det sjukaste är att jag blir typ helt förlamad i benen. Har knappt någon känsel och har svårt att gå och imorse när jag skulle köra hem kunde jag knappt hålla ner gaspedalen. Låg i 60 på motorvägen och tur var att det inte var nån trafik ute iaf. Vi skojade om inatt att det kändes och såg ut som om jag var med barn haha. Ni behöver dock inte oroa er för något sådant ;)

Fuck vad tråkigt jag har. 

Kommentarer
Postat av: stephanie

Då är vi två som inte kan sova hörru.. men nu ska jag iallafall göra ett tappert försök!



Skrev ett blogginlägg, trots bloggtorka.

HALLELULJA.



sov sött, hörs imorgon!

2009-01-07 @ 01:49:16
URL: http://sbruksgard.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha, kunde inte heller sova inatt. Halv 5 kollade jag senast på klockan..Men du , ska du inte till en läkare kanske? Låter inte så friskt.. =/

Kram Jossan !

2009-01-07 @ 09:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0