9/1-09

Jaha då var det redan Fredag och det finns ingenting att hitta på. Alla andra ska ut ikväll, själv ska jag sitta hemma framför tvn. Ska se på lets dance premiären ikväll och hålla tummarna för att Isabella får vara kvar. Eller ja, om hon är bra såklart annars är det väl ingen större idé att ha henne kvar.

Just nu är det något jag går och stör mig på, riktigt irriterad är jag. Men jag kan inte komma på vad det är som orsakar detta. Kanske för att jag vill ha en lägenhet att flytta till nu. Eller att jag vill bli frisk. Eller för att jag inte käkat nåt "ordentligt" mål på flera dagar. Eller så är det kanske bara för att det är en sån dag idag helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0