18/1-09

Brr vad kallt det är. Var och åkte skridskor tidigare ikväll och allvarligt jag håller på fryser ihjäl nu. Mina händer är iskalla. Fast man blev ju rätt varm när man åkte men sen efter så skulle jag åka och tanka. Och när jag stog där ville först inte kortläsaren ta mitt kort. Och när den väl tagit de så fick jag inte upp tanklocket. Hehe så det var två unga killar som hjälpte mig. Supersnällt ju! Men det var då jag vart kall iaf!
För övrigt så har jag blivit riktigt GRYM på att åka! Idag sprutade det liiite snö när jag stannade. Mitt mål är att det ska bli så som när killarna stannar, att det blir jäääättemycket snö! Men det kommer. Men nu börjar det se riktigt bra ut.


jag idag när vi åkte skridskor!

Igår var jag och stephanie hemma hos emma på haga, Där var även anna och hennes pojkvän, kommer tyvärr inte ihåg vad han heter. Iaf så hade vi supertrevlig. Och nu ni. Jag drack faktiskt en HALV öl. Jag som hatar öl. Men det gick i och den smakade inte så illa. Mycket tjejsnack blev det med grönsaker och dipp, jättegod fruktsallad. Vid ett så åkte jag och steph vidare på fest i irsta! Det var också trevligt, synd bara att han hade katter. jag är jätteallergiskt mot just katter så vi åkte hem sen istället.
Det roligaste var nog i bilen på väg hem när steph bromsade till och skrek "vad faaan vad det där?"
Och jag är så sjukt mörkrädd så jag fick en ilning i hela kroppen och jag började nästan tjura haha jag trodde hon skulle säga att hon såg nån äcklig gubbe efter vägen eller nåt annat läskigt.. Haha, men sen sa hon att det var nån gris eller nåt haha. Usch vad rädd jag blev!


Emma, Steph och lilla vilma!


Söta Vilma fick också vara med på kort!

När jag kom hem sen skulle jag ta min allergimedicin och så.. Så la jag mig i sängen och skulle ta ögondroppar.. Haha, så körde jag i dom och det sved till och började brännas i ögongn och jag flög upp. Gick upp och kollade på förpackningen igen. Och gissa vad? haha jag hade haft i örondroppar istället för ögondroppar. Smarthuvud! Ibland är jag en riktig klant! Men idag är allt bra även om jag hade lite ont i ögonen imorse!

Annars har min dag gått åt att plugga! Trist men det måste göras!
Ska fortsätta lite till nu, sen ska jag sova. Ska ju upp tidigt imorgon och jobba. Måste komma in i rutinerna nu!

GODNATT gullegrisar!


Jag är såååå glad!! =)
Det händer mycket nu!!


Kommentarer
Postat av: stephanie

HAHA ;D Men vadå gris; det var ett fucking jävla viltsvin!!! Eller en älg. jag har inte bestämt mig än.



;D

2009-01-18 @ 23:35:08
URL: http://sbruksgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0