6/1-09

Hej mina vänner!

Här kommer en sen liten uppdatering.
Igår skulle jag ju ha gått ut med tjejerna var det ju tänkt. Tyvärr kom jag aldrig så långt.
Jag blev sjuk och inom loppet av en minut, från att vara hur pigg som helst till att få feberfrossa och ont i hela kroppen, halsen svullna upp och helt täppt. Jag trodde verkligen jag skulle avlida och eftersom jag inte var hemma inatt så hade jag inga värktabletter eller något. Stackars mig! Lyckades iaf hålla mig vaken under hela hockeymatchen som spelades inatt. Synd att sverige förlorade men men. Nästa år vinner vi va? =)

Imorgon ska jag gå på lägenhetsvisning. Tvingar med mig Sanna som smakråd, måste ju ha ett godkännande. Lägenheten är min iaf om jag tackar ja. Så får väl hoppas den är fin. Annars så har jag lite andra planer...=)
Efter det blir det lunch nere på stan. Kanske tar sig en liten shoppingrunda också.
På kvällen är det hockey. Jag hoppas verkligen att jag blir frisk, eller ja, hyfsat bra så att man orkar gå. Då är det tjockjackan som åker på iaf.
Sen ska jag ju också åka förbi mitt nya jobb och kolla läget. Höra efter om jag får ledigt till spain. Behöver verkligen komma iväg på lite semester!!




Man kanske skulle försöka ta igen den sömn man förlorat inatt. Känner mig helt slut men ändå rätt pigg.
Önska mig lycka till!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0