27/1-09

Idag känner jag mig helt frisk igen. Eller ja till 95% men så pass att jag ska jobba imorgon iaf. Känns som att man längtar till jobbet, man saknar alla barn redan. Ska bli kul att komma tillbaka imorgon iaf men nya krafter och energi.

Ska betala mina räkningar snart men först måsta jag samla ihop alla. När jag bor här hemma hos mamma och pappa känns det som att mina saker och papper ligger utspridda överallt. Lönen kom idag och det känns lite konstigt att få den senare eftersom att jag är van att den kommer in den 25e. 

Vecka 5:
-Ondsdag; Jobba och sen träffa Erik. Var ett bra tag sen sist. Stephanie fyller år!!!
-Torsdag; Jobba och träffa Steph
-Fredag; Jobba och på kvällen Hockey. Vik-björklöven. Utgång?
-Lördag; Sthlm på dagen och sen maskerad hos steph. Färga min utväxt?!!
-Söndag; plugga och hockey. Vik-troja/ljungby

Ja nu ska jag iväg och käka lite mat!

puss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Har du pappas biljetter fortfarande? :)

2009-01-27 @ 23:58:53
URL: http://dungjai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0