22/1-09

Ja jag ger en snabb uppdatering då! hade igenligen inte tänkt att skriva något men det får bli en kortis.
Jobbet gick bra idag. Har inte riktigt vant mig vid att gå upp så tidigt på morgonen, men jag hoppas att jag vänjer mig snart! Pratade med mina kära kill-kollegor idag på lunchen och dom tyckte jag skulle hänga med och börja träna. Haha det har ju aldrig varit min grej dirket men jag fick många argument för att börja haha. Knäppa dom är alltså ni skulle hört!

Efter jobbet åkte jag och hämtade sanna från alex och mamma från jobbet. När vi kom hem la vi oss i en varsinn soffa och däckade direkt. Vaknade lite senare av att mobilen ringde och hade ju nästan, bara nästan försovit mig till bion.
Det var bara att gå upp fixa iordning sig och åka ner på stan där jag mötte J! När vi hade köpt biljetter och så och kom ner i väntsalen eller vad man kan kalla det för mötte så vi stephanie helt oplanerat men vi skulle inte gå på samma film.
Vi hade valt att gå på Wallander- Hämnden. Älskar ju dom filmerna, men den här var bra men lite seg. Den får... hmm en trea i betyg. För övrigt ska jag aldrig mer gå på bio i västerås. Små trånga biosalar med dåligt ljud och liten bioduk. Jag antar att man blivit smått bortskämd i sthlm med enorma salar, stoora biodukar och ljud så man nästan behöver öronproppar. Nä, nästa gång jag ska på bio blir det en tur till sthlm iaf!
Hursomhelst var det trevligt iaf!!

På tal om sthlm så ska jag dit imorgon =) Ska hem till karro tillsammans med mikaela där det blir middag, singstarkväll och möjligtvis en liten utgång! Låter inte helt fel va? =) Kommer inte att ta med mig datan eftersom jag bara kommer att vara där fre-lör förmiddag, så bilder och sånt får ni vänta med tills lördagkväll eller söndag!

Jaha ser nu att det inte blev någon kortis dirket, när man väl kommit igång så flyter det på bara!
Men nu är det dags att sova, eller ja, lägga mig i sängen iaf =)
Haha neej, nu är det dirty sanchez som jag har fastnat för. Sjukt kul, men sjukt vidrigt!

Förresten så är sälen är spikat nu!
Faaasen vad kul vi ska ha!
Är så taggad så ni anar inte!
6 februari åker vi, inte alls långt kvar. Haha jag åker iväg och njuter lite medans familjen får vara hemma och hjälpa till att renovera lägenheten. Känner mig lite smått taskig men tycker lätt att jag förtjänar denna lilla tripp!

Nej sova var det. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: J

Om du lägger dig tidigare så är du inte så trött!! ;) Lovar! Du vet vem...

2009-01-23 @ 00:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0