20/1-09

Jaha då har man tentan avklarad iaf. Eller ja. om jag klarar den. Men de gick väl sådär, får se sen om jag blev godkänd eller inte. Men nu ska ja inte tänka mer på det. Är i lägenheten nu iaf och för varje gång jag är här vill jag mindre och mindre tillbaka hit. Jag har haft min tid här känns det som. Jag ska aldrig säga aldrig men jag kommer nog aldrig flytta hit igen. Det enda som skulle kunna få mig hit igen är mina vänner som jag fått här.

Ikväll blir det hockey iaf. Fick mina biljetter idag så det blir nog bra. Trevligt sällskap får man också! =)
Kommer kanske inte så mycket folk idag eftersom den visas på tv också.
Ni kollar väl?=)

Ska snart hoppa in i duschen och sen göra iordning mig för kvällen. Ja. jag vet att klockan bara är halv två, men ska ju åka tåg och sen när jag kommer hem är det ju inte långt kvar till marren börjar.

Blev ett väldigt tråkigt inlägg, får se om jag hittar på något skojigare att skriva om nästa gång.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0