26/1-09

Känner mig faktiskt redan bättre. Eller ja, det har ju gått upp och ner men just nu mår jag bra iaf. Hoppas jag får sova hela natten nu och inte behöva springa upp flera ggr. Blir hemma imorgon med från jobbet pga av smittorisken. Så vad ska jag hitta på imorgon då? Blir det ännu en sängliggar-dag framför datorn/tv? Antagligen.

Under kvällen har jag gått igenom min kalender och insett att jag inte har en enda ledig helg förns den 14 mars. Först trodde jag inte att det var sant, men sen gick jag igenom den en gång till. Så inflyttningsfesten kommer ligga där någongång. Så nu har ni god tid på er att planera in detta!

Nånting som jag bokat idag är att jag åker ner till Sara i malmö den 20-22/2!
Ska bli kul att träffas igen och få komma ner och se nya lägenheten och allt även om det bara blir en liten snabbvisit.
Var ju hundra år sen jag var i malmö sist också så det kommer bli jäklig skoj.

Sara



Jag har så mycket jag vill skriva om på bloggen. Men ibland vet jag inte riktigt hur jag ska skriva det. Vill liksom inte att det ska bli fel på något vis och massa misstolkningar.

Har ni något speciella önskemål vad jag kan skriva om? Skulle vara kul att höra
Kommer ju ändå bara att ligga hemma och dega i soffan imorgon så kom med förslag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

duu, kom tillmig i lund också då när du ändå är nere jessica :) ses o fika i malmö eller ngt, hehe :)

2009-01-27 @ 12:32:34
Postat av: elli

var ju jag som skrev :)

2009-01-27 @ 12:32:45
Postat av: sara

hahaah där e ju jag =)

åh ja det ska bli så kul!! ja längtar som fan!!

puss och kram!

2009-01-27 @ 13:56:21
URL: http://saraslivimalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0