9/1-09

Ligger i soffan nu och kollar på lets dance. Bella var okej, men jag tycker faktiskt att Laila var jätteduktig. Fast nu blev magdalena graaf min favorit. haha..Funderar lite på vad jag ska göra senare efter programmet. Blev liite sugen på att gå ut, men nu måste jag bli frisk först. Har inte riktigt den energin heller. Ska ju försöka åka skridskor imorgon om min kropp tillåter det.






Fasen har suttit typ i en kvart-tjugo minuter och funderat på vad man kan skriva om. Har ju liksom inte gjort något speciellt dom senaste dagarna. Bara låtit tiden gå liksom vilket gör mig fruktansvärt rastlös och irriterad. Speciellt nu när jag vet att mina vänner sitter på världens roligaste förferre hemma hos karin där alla säkert är jättefina! Dricker god bål och har trevligt tillsammans. Jag vill också!! Kommer ju kanske inte hinna träffa karin så mycket mer innan hon åker tillbaka till USA. Denna gång ska hon ju stanna i fem månader. Nu börjar jag ångra att jag inte tog den chansen också.

Nej det här fick bli det bästa för idag och så får vi hoppas att det händer något roligare imorgon så jag har något mer spännande och intressant att skriva om. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0