20/1-09

Ojoj här sitter jag nu och är helt slut. Hade lite svårt att somna inatt, så man var skapligt trött imorse när man vaknade.
Dag 2 på jobbet gick iaf hur bra som helst. Idag var vi i skogen i några timmar and i love it. Frisk luft och barnen får leka och stoja som dom vill.Efter jobbet åkte jag till sthlm. hade verkligen ingen lust men nu är jag här iaf. Är ledig från jobbet imorgon eftersom jag ska göra min tenta. phu, hoppas jag klarar den!


Imorgon då. Då är det hockey, Vik-borås! Jag lär ju gå på matchen men det beror ju på lite hur trött jag är. Annars så visar dom ju den på tv också. Så igentligen är det vilket som. Fast det är ju roligare att se i verkligheten. Förra matchen mot leksand var ju hur spännande som helst. Alltså det var proppat med folk, jag satt och letade om jag såg en enda ledig sittplats men alla var upptagna. Så mycket folk var det. Hehe om jag inte minns fel så var det över 5000pers iaf!


Som ni läste i förra inlägget så har jag hittat en ny vän, Stephanie! Vi har inte alls känt varandra länge men ändå så känns det som om vi varit vänner hur länge som helst. Hon ställer jämt upp och kommer med bra råd när man behöver dom som mest. En superjej med andra ord! Just nu ser jag verkligen fram emot att åka till sälen tillsammans med Steph! Får se om vi lyckas få med Emma också men annars åker vi (hoppas jag) ändå!!

"

Förresten så ska jag på fest hos steph den sista januari. Hon ska ha maskerad och jag vette tusan vad jag ska hitta på för nåt kul. Ge mig lite tips!!



FYFAN vad vidrigt. Sanna och jag sitter och kollar op Dirty Sanchez på MTV. Dom ska dricka tjursperma och allvarligt.. Vi sitter här och halvspyr!!!
TVI!

Det knäppa är att jag började skriva inlägget vid nio-tiden. Tre timmar senare är jag äntligen klar.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

HAHAHA!

du hittade ingen hetare bild va? ;) HAHA. grr.

Sälen baby, sälen!

2009-01-20 @ 00:34:04
URL: http://sbruksgard.blogg.se/
Postat av: Stephanie, igen..

och föresten!

jag säger ju att du ska va BLONDINBELLA ;) nöff nöff

2009-01-20 @ 00:35:32
URL: http://sbruksgard.blogg.se/
Postat av: jess!

haha den var ju asahet juu! :P



Haha nej jag tänker INTE vara isabella löwengris på din fest! Kom på nåt nytt! =)

2009-01-20 @ 01:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0