20/1-09

Tjolahopp!
Precis hemkommen från Vik-matchen. Sjukt spännande och rolig match. Ärligt talat så var den mycket mer spännande än Vik-leksand. Även om jag inners inne hejar på Vik så blir jag alltid lite kluven när det kommer sämre lag hit och spelar. Som idag te x. då Borås var här. Dom ligger ju rätt långt ner i serien och då sympatihejar jag på dom i smyg. Så idag när jag gick från ishallen var jag lite glad men samtidigt ledsen för grabbarna i viks skull.
Och jag kan tala om att jag har nog ALDRIG varit inne i en match som denna och babblat så mycket. "OJOJ"  hörde man från mig hela tiden haha. Under matchen så skulle vi gissa vem som kom närmast publiksiffran för kvällen. Jag gissade på 1470 och vet ni vad? Kvällens publiksiffra va 1475, haha det nii! Jäkligt bra gissat!

Imorgon är det dags att jobba igen ! Känner redan nu hur trött jag kommer att vara imorgon bitti.
Man kanske skulle testa att gå lägga sig i tid för en gångs skull.
Eller vad tror ni?



Har fortfarande inte fått in några tips om vad man kan hitta på för nåt kul på maskeraden.
Och nej, jag tänker då inte vara Blondinbella, Steph!

Hörs mer imorgon!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Du kan vara min nunne-syster rå? ;) Eller en kanin. skuttskutt.



SES IMORGON!

2009-01-20 @ 23:55:30
URL: http://sbruksgard.blogg.se/
Postat av: Karin

Jo va blondinbella farao va kuuuuul hahaha

2009-01-21 @ 02:34:45
URL: http://karinschoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0