8/6-09

Ligger för tillfället och räknar sekundrar för full rulle. Det åskar och blixtrar för fullt utanför mitt fönster och jag har rent ut sagt hjärtklappning. Har alltid hatat blixtrar. Alltid. Och självklart är det så jävla typsikt att just denna kväll av alla kvällar så är man själv.. Så nu mina vänner ska jag ta min ipod som är proppat med bra musik, lägga mig i sängen och stoppa in lurarna så att jag inte hör eländet. Det är paus i blixtrandet just nu så ska passa på innan det börjar igen. Sen ska jag dra på mig min finfina ögonmask som jag även hade när jag åkte till istanbul!



Idag har jag iallafall haft en väldigt trevlig kväll med malin. Åkte till karin på pizza hut och hälsade på. Blev en trerätters typ haha. Väldigt gott var det. Åkte sedan hem till Erik och drygade oss lite innan vi åkte hem igen!


huuuur god efterrätt som helst! ;)

Har förresten skrivit ett inlägg som jag tänkte posta imorse men får se om jag postar det imorgon. Funderar på att skriva om det helt och hållet och byta inriktigt på det lite grann.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

HEJ!

Jag har börjat blogga igen, nu om min flytt till Oslo hösten 2009.

Följ min blogg, och länka gärna. Det är ju så trisst att skriva utan några läsare!



Tusen kramar/s

2009-07-29 @ 23:08:37
URL: http://steppastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0