16/3-09

Precis hemkommen från jobbet! Var lite jobbigt att komma tillbaka man kände sig inte 100 precis men det gick. Innan jag gick så åt vi matsäck tillsammans med barnen i skogen och det var ett barn som hade med sig tom & jerry kex. Så på vägen hem stannade jag till och köpte en pepsi max och ett paket med kex. Har ju nästan slutat helt o hållet med läsk men i söndags blev jag ju bjuden på ett glas iskall pepsi. Då var det kört! Träffade iaf fanny så jag skjustade hem henne också, typ 150 meter haha men ändå. En snabbpratstund, har ju inte setts på ett bra tag. Fast vi nästan är grannar haha!
Snart kommer Malin och Erik förbi =) Ska spela lite buzz och Risk tror jag det hette. Dom ska vidare på bandy sen, så får se om man hänger med!

Som ni kom ihåg så skrev jag ju att jag håller på rensa klädkammaren och att alla kläder ligger sorterade i olika högar på golvet. Nu får jag kasta in allt igen eftersom dom kommer vill ju inte ha det framme när dom är här. En annan anledning är ju också att jag slipper se det. 

Hörs senare, ha en bra Tisdag!!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0