17/3-09

Har haft en otroligt rolig kväll tillsammans med erik och malin.
Lärde mig ett nytt spel, Risk tror jag det hette. Superkul, men det tog två omgångar innan jag kom in i spelet. Trodde vi skulle spela en tredje men tyvärr skulle erik vidare på bandy. Vilken fegis! Blev inget för malin så henne fick jag ha kvar under kvällen.. =)


Spelade buzz, tyvärr förlorade jag stort mot henne alla gånger. Och eftersom det inte blev bandy för malin live så tvingades jag mer eller mindre att se andra perioden på tv. VSK vann så nu är vi tydligen i final. Märks kanske att jag inte har jätteintresse för bandy. Försökte överatala henne att jag inte hade den kanalen men jovisst hade jag den. Trodde verkligen inte att jag hade den eller nian, men jovisst hade jag dom när jag zappade igenom alla kanaler. Alltså har jag missat varje hockeymatch jag velat sett på tv för jag trott att jag inte har den kanalen. värdelöst!


Nu ska jag sova men fasen detta måste vi göra om snarast. Vad sägs om torsdag kväll?=)
Pusss!


Kommentarer
Postat av: Malin

haha:P de va roliga matcher spec. när jag och vsk vann, hoppas på vik ikväll bara:D ses då! borde boka in torsdag!!

2009-03-18 @ 12:15:19
Postat av: Anonym

vi får ta det nån mer gång när man har tid på sig och inte behöver stressa fram en segrare...

2009-03-18 @ 17:35:39
Postat av: erik

nu så

2009-03-18 @ 22:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0