30/3-09

Idag har det varit en bra dag för mig. För en gång skull.
Jobb som vanlig under dagen och vid sjutiden vart det hockey, Vik-Södertälje.  Vi förlorade tyvärr igen, och nu spelar det ingen roll längre, vi är ute! Som jag sa för några matcher sen att dom kanske skulle testa att byta målvakt? Visst beror inte allt på målvakten men alla kan ha dåliga perioder. och jag tror våran är inne i en sån just nu. Eller vad tror ni andra som följer matcherna? Klart han gör snygga räddningar men såna mål som han släppt in senaste?

Slutsnackat om hockey nu. Snart ska jag ta och lägga mig i sängen och lösa ett korsord innan jag somnar (nörd som jag är) men fasen.. Man känner sig rikigt nöjd efteråt när man lyckats klura ut ett helt. Inga planer inför morgondagen tänkte ta den lite som den kommer!

Skriver mer imorgon, men lägger ut några bilder från gårdagen isthlm så för övrigt var hur trevlig som helst. Mysigt med syster-dagar ibland=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0