4/3-09

Usch nu mår jag verkligen inte bra. Ändå sen igår har jag mått skit, har åkt på en ordentlig förskylning. Trodde jag kunde dölja det men icke då. På jobbet svullnade mitt ansikte upp och det bara rann tårar (och om jag får vara äcklig) snor. Min röst försvann till och från vilket barnen tyckte var jätteskoj. Inte jag. Men fick min lönespec i förrigår och fy tusan vad dyrt det är att vara sjuk. Så nu ska jag ALDRIG mer vara borta från jobbet haha.

Just nu håller jag på laga kyckling med sallad, avokado, paprika och gurka. När jag var i malmö lärde Sara mig att skära avodado i fina tärningar, har aldrig kunnat göra det innan. Varje gång har det blivit en grön sörja bara, men nu. Nu ser det riktigt proffsigt ut. Tänkt att man lär sig nya saker hela tiden=)
Gott ska det bli iaf, blir nog lite över så jag kan ta med mig i matlåda imorgon. Är lite trött på alla rotfruktsmaträtter vi får!

I väntan på maten kollar jag på "semestersvenskar" på fyran. Hade ju en period för ett tag sen då jag ville utbilda mig till reseledare och dra nånstans. Tyvärr la jag dom planerna på is, men nu när jag ser detta ångrar jag mig faktiskt. Det verkar så kul och man får bra erfarenheter också. Nu känns det lite som att det är försent eftersom nu har jag mitt jobb som jag trivs utmärkt med. Men vem vet.. =)

Nu är det käktime, hörs mer sen! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0