9/3-09

Min uppdatering är inte den bästa just nu märker jag,. Finns många anledningar till detta och dom två främsta är väl att jag har mobilt bredband för tillfället så det går så otroligt segt och det andra är väl att jag inte vill skriva för mycket heller i bloggen. Känner att vissa inte riktigt behöver veta vad som händer just nu  =) För nu händer det grejer !

Helgen har inte bestått av någon alkohol eller utgång över huvud taget.. Var rätt skönt att ha en lugn helg men visst kröp  det i fingrarna i både fredags och lördags när folk ringde och frågade om man skulle med ut. Men icke. Fredagen spenderades hemma hos Danne och jenny. Bjöds på pizza, vi hyrde en asabra film (kommer inte ihåg vad den hette) och självklart blev det "så ska det låta" och jag måste ju få säga att jag är GRYM på att kunna låt-texter och sånt! Sen var ju min darling med också, Martin Stenmark. Jag har blivit helt galen i honom, han måste vara den charmigaste på hela jorden. Om någon känner nån som liknar honom får ni gärna fixa en dejt åt mig! Genast!

Lördagen har jag spenderat först hemma hos mamma och pappa. Efteråt åkte jag hem till Jonas och kollade på melodifestivalen och "min stora kärlek"...Riktigt trevlig kväll var det iaf!  Vi kom fram till att vi hade rätt mycket gemensamt och tyckte lika om massor. =)
Kom hem lite efter två iaf. Precis när jag kom innanför dörren ringde min kära granne så jag gick över dit.. Dom hade nhl-maraton i tvspel så där blev man kvar ett tag. kom hem vid sex, var klarvaken så somnade väl inte förns vid sju!

Igår var jag åter igen hemma hos mamma och pappa. Sanna och Alex var också där så vi kollade på Beck tillsammans. Riktigt bra film hade inte sett den innan.Tjejen som blir mördad i filmen gick i min klass i en termin på lärarhögskolan så det känns lite kul när man vet vem nån är sådär.

Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt. Hockeyn är på i bakgrunden och förhoppningsvis blir det lite Buzz efter det.
Nu ska jag fortsätta att laga mat, hörs mer sen kanske! Puss!

Kommentarer
Postat av: mickis

Åh håller me dig till 100 finns det nån charmigare än Martin Stenmark.. ;) hehe. ses ju snaaart.. puss

2009-03-10 @ 09:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0