gokväll

jo...jag är tillbaka.Jonas Sandhagen heter jag fortfarande.Bossen åkte på skrivkramp så hon skickade mig på uppgiften.jag var inte jätte svår-övertalad.
nu har jag till och med fria händer så jag kan kluddra vad jag vill i stort sett.
jag vet inte hur många Chelsea-fan som läser den här bloggen men till er kan jag säga att ni inte är välkomna hit i fortsättningen.

var svårare än jag trodde med fria händer.jag vill inte bli alltför personlig i en annans succe-blogg!
kan börja med att säga att det är ovanligt sent för mig nu,brukar alltid kasta in handduken för minst en timme sen men idag är en inte en sån dag.har varit jobbfri och träningsfri så jag har lite extra energi att tillgå.
var på min första hockeyfight för säsongen ikväll.såg rögle läxa upp vik efter noter..väntade på en urlackning från nån vikare så att det kunde bli lite rallarsvingar men det hände aldrig.ännu en besvikelse..
jag är hungrig också..rätt bra hungrig till och med men orkar inte bre ett gäng mackor så jag väntar tills imorgon.jag har dock en matlåda med korvstroganoff fast den bör jag spara tills imorgon så jag orkar låtsas jobba..stresslagade ihop den innan jag rännde iväg till hockeyn men den blev rätt okej ändå.hann slänga i mig en fin portion innan jag for iväg till Rocklunda..ja jag kallar det för rocklunda..har lite dåligt samvete för att jag köpte lunch/middag 5 gånger förra veckan så nu måste jag få pli på mig själv och hålla mig till mitt egna kök.a man got to do what a man got to do..

förstår att ni vill läsa mer om min mat-historik men det blir inget mera om det nu.


ryktena går att jag ska se filmen "Det" på söndag.ni vet den filmen om en clown som skrämmer skiten ur folk..tror han gör det iallafall.men den är en klassiker(tror jag) och när jag väl har den hemma så måste man se till att se den.kan få men för livet.inte min grej det där men det är det som ger den där kicken!

nu börjar jag bli trött så jag avrundar för nu.Imorgon är nog Jessica ute ur sin tillfälliga formsvacka och kommer ge er den läsglädje ni söker !


Kommentarer
Postat av: michis

Det är en mycket bra film inte lika skrämande idagens läge som det var när man var barn, då satt man som på nålar. men det är en klassiker..

2009-03-19 @ 13:07:26
URL: http://mittlivharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0