5/3-09

Godkväll!
Idag mår jag inte bra men bättre än igår iallafall=)
Känns som att imorgon kommer det vara bra igen, bra tajmat till helgen. Har ju inga planer dirket förrutom att jag blivit bjuden hem till J på lite tacos på lördag! Låter ju väldans trevligt men mitt villkor var att vi skulle se på melodifestivalen tillsammans. Är ju andra chansen och det kan man ju inte missa. Annars var planerna att jag skulle bege mig till Sthlm men jag tror inte att det blir så mycket av det som sagt. Eftersom "spis-situationen" dök upp så försvann det ju en hel del pengar från kontot.. Måste spara pengar till INFLYTTNINGSFESTEN som är nästa lördag dvs 14/3. Helgen efter det åker jag till Sthlm då jag ska träffa lite vänner och min underbaraste vän mikaela !!

Har fastnat framför tvn åter igen och denna gång är det "Stockholm Arlanda" som är igång. Hur många av er som ser blir inte sugna på att åka utomlands? Jag blir tokig, jag vill åka nu! Nu nu nu! Vill att det ska bli sommar så man kan åka iväg på någon charter tillsammans med någon/några. Måste kolla på det! Det bara pirrar i hela mig!!

Jag kan inte förstå att det är fredag imorgon redan. Kändes inte som att det var en vecka sen jag var ute med jobbet och käkade och sen vidare på BMB. Vart försvinner tiden liksom?
Imorgon är det iaf min tur att ta med något extra gott till personalrummet. Har ju sett till att ordna en såkallad fikalista haha. Något speciellt ska det ju vara med fredagar. Imorgon jobbar jag mellan 8-15 så det blir en kortisdag.

Nej nu ska jag ta en dusch, bädda ner mig i soffan med mitt duntäcke och kolla på några avsnitt ur sex and the city boxen. Känner att jag kommer somna tidigt ikväll igen, men det är skönt. Lägger ut några bilder från i fredags när jag var ut med jobbet och käkade på Jensens.

Järngänget har samlats









Efteråt gick jag ju vidare till BMB och mötte upp dessa nötter








Var nyss och körde Sanna till pluto. Ikväll är det ju 100-dagars-festen. För er som inte vet vad det är så är det en fest som arrangeras på en klubb här i västerås för att "Fira" att det är 100 dagar kvar till studenten.. Fick självklart minnen från när det var vi (årgång 2005) som gick. T och jag bodde då på skallberget i en stor etta. Vi hade nog den roligaste förfesten under den tiden, det var; jag, tommie, jocke, jenny, micke, fanny, camilla, notan, jukkola, sandra, thalberg, didde, Linda, hallén och niklas. Oj oj det var tider det!

Nähä, nu var det dags att dra sig bort. Det var något skoj jag tänkte skriva här men jag har glömt bort vad det var. Kommer jag på det senare så kommer jag skriva det på ett nytt inlägg. Hoppas ni har en bra kväll allesammans!
Puss!

Kommentarer
Postat av: mickis

saknar dig gumman.. :) puss

2009-03-06 @ 19:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0