18/3-09

Har nästan precis kommit hem från matchen vik-rögle! Var där med Stephanie =) Träffade även Malin hanna och erik en snabbis och även jonas och robban men dom hade ståplats och vi sitt så vi såg inte så mycket mer tyvärr. Var närmare 5000 pers för att heja på Vik men de förlorade matchen, men vi tar igen det nästa gång! Lägger in en fin bild som min darling steph tagit sig tid till att göra idag!




idag hade vi vår här i västerås, satt ute på min rast idag och solade och åt två glassar=) Hoppas det är lika fint väder imorgon också för nu vill jag ha fram min positiva energi! Känner att den försvunnit lite under den senaste tiden.
Imorgon blir det spelkväll igen förhoppningsvis =) Vill ju ha revanch!

Ja idag är det en väldigt speciell dag. Grattis iaf.

Nu mina kära vänner ska jag göra mig klar för sängen!
Hörs mer imorgon! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0