10/3-09

Idag har det väl inte riktigt varit någon höjdardag. Började med att jag försov mig imorse så jag kom fem minuter sent, inte för att det gjorde så mycket men ändå. Väl på jobbet så flöt allt på som vanligt, nästan full barngrupp idag så det var fullt upp. På eftermiddagen var vi ute i skogen och sista timmen innan jag skulle sluta så började jag frysa riktigt ordentligt. Blir ju så när det är kallt ute och man ska ta av sig vantarna hela tiden för att hjälpa ungarna med massa saker. Efter jobbet åkte jag hem och pappa var redan här och höll på sätta upp lite saker till mig. Måste ju vara fint på lördag då alla kommer=) När pappa åkt så bäddade jag ner mig i soffan med duntäcke och kuddar. Dessvärre så somnade jag på stört och vaknade runt elva. inte bra. Hoppas jag kan somna snart igen så jag orkar upp imorgon bitti.

Min vecka då.. Den kommer se ut ungefär såhär:
Skulle igentligen gått på bandy ikväll men vart ju aldrig så eftersom jag redan var så frusen. Men om det dyker upp ett annat bra och passande tillfälle så går jag nog. Imorgon vid sju? ska jag på bio iaf. Blir nog filmen "män som hatar kvinnor", har hört att den ska vara jäkligt bra =) Torsdag ska jag äntligen träffa stephanie, var ett tag sen vi såg sist, kanske är det för att hon åker till norge nästan hela tiden?! haha =) Nej jag är glad för hennes skull, vill också vara sådär kär igen! Ha någon att se fram emot att träffa osv men jag antar att det kommer väl för mig också när tiden väl är inne=)
På fredag har jag eventuellt planer. Kom lite hinder ivägen men får se om det löser sig annars får vi skjuta upp det..
Lördag så är det ju inflyttningsfest.. Äntligen. Skriver mer om den sen men jag hade verkligen önskat att karin kunde varit med på den också men det blir ju lite svårt när hon är på andra sidan atlanten.. Men i sommar, dåni. Då är hon äntligen tillbaks i sverige!

Nä nu ska jag borsta gaddarna och sen är det dags för försök 1 till att somna.

Hörs mer imorgon, pusss!

Kommentarer
Postat av: Karin

Farao va jag saknar dig Jess<3

2009-03-11 @ 06:21:13
URL: http://karinschoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0