14/5-09

I fredags skulle jag ringa till örgryte hotell i göteborg ifrån jobbet men hade inte numret vilket jag vart tvungen att ringa till eniro. Samtalet löd såhär;

Jess; Heej jag skulle vilja att du kopplade mig till örgryte hotell tack.
eniro; okej vänta ska vi se vad vi hittar...
(efter några sekunder...)
Eniro; ja här har vi det.. det blir det på danska vägen.
Jess; eh jaha, men vadå. Kan man inte få det på svenska?!
Eniro; eh.... vadå?
Jess; ja, alltså. så slipper det bli så dyrt.
Eniro; alltså vägen som hotellet ligger på heter så.
Jess; HAHA jaha. Jag trodde man blev kopplad till det danska telenätet och sen tillbaka till sverige igen.. eller nåt..
Eniro; HAHA
Jess; HAHA
Eniro; Ska jag koppla dig dit?
Jess; ja tack det vore ju väldans snällt..
Båda; haha hejdå

Tänk att ibland känner man sig så dum. Fast när jag ser konversationen ser jag ju att det låter väldigt dumt också. Kanske väldigt långsökt att tänka i dom banorna som jag gjorde men ibland kan det ju bli lite fel!
Och säkerligen gjorde jag nog hans dag också som den knäppaste "kunden" haha.  =)
Äh, ibland måste man bjuda lite på sig själv!


Kommentarer
Postat av: erik

Bra där!

2009-05-14 @ 22:12:18
Postat av: Karin

Du är så söt Jess

2009-05-18 @ 07:10:22
URL: http://karinschoelin.blogg.se/
Postat av: Jesper

fnezz :P

2009-05-19 @ 06:57:59
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Det var ju käckt !

2009-06-15 @ 19:10:29
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0