28/5-09

Vilken dag det har varit idag. Vaknade imorse av att sanna ringde och fråga om jag kunde köra henne till sthlm och eftersom att jag är hemma från jobbet pga en anledning så ställde jag upp. skickade ett mess till malin om hon skulle med och visst ville hon det!  Hade en liten mysdag även fast den var väldigt kort. Var hemma i västerås igen vid 17.
Åkte hem till mamma och pappa och tanken var väl att jag skulle kolla igenom några kartonger med mina saker men jag somnade ist. vaknade vid 21 och kom inte därifrån förns vid lite över elva. malin ville glida över vilket hon också gjorde=)
chilla lite och så åkte hon hem för ett litet tag sen!



imorgon ska jag tillbaks till jobbet, får se hur det går. ska till parken zoo i e-tuna vilket kan bli supermysigt. synd bara att det ska bli dåligt väder...  men det blir nog bra tillslut=) Vem vet, man kanske får inte en fullträff med fantomen i sina heta trikåer! ;)


nu är det dags att sova godnatt!
puss!!


Kommentarer
Postat av: sara

men vafan då hade vi ju kunnat ses ju =) hoppas vi ses snart iallafall, det va så längesen!!

2009-05-28 @ 10:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0