14/11.09

Härliga lördag är här igen! Som vanligt såhär dags på året händer det inte mycket i denna lilla stad. Det är då man ångrar lite att man flyttade tillbaks hit igen. Känns som att allt roligt händer i stockholm just nu. Har ju åkt dit två helger i rad nu, kanske blir det en tredje? :)

I vilket fall som helst så vart det fredagsmys igår för full rulle. Tacos, idol och spelkväll med fanny rolle och viktor=) Självklart vann vi, jag får sån otroligt vinnarskalle när jag medverkar i såna där spel. Hets hetsig hetsigast, det är nog jag! Fredag 13 var det igår men det var ingen dålig dag för mig. Den var riktigt bra=)
När jag kom hem sent inatt så snöade det för fullt. MYS! det knastrade under skorna när jag gick. Kom att tänka på förra året (nästan exakt ett år sen) när det snöade för första gången. Var när jag bodde på köpingsvägen och det var natt jag och min polisvän tog sällskap hem tillsammans från krogen. Gud vad det snööadet då, det bara vräkte ner snö. Snöänglar och skratt, åh vad jag tycker om vintern. Åter igen. MYS! Snart är det dags att boka stuga i fjällen också, i like, i like!! Fick se en bild idag från webcam hur mycket snö det redan kommit där uppe!

Det kommer bli så bra! =)

 

Nu ska jag gå iväg en sväng är det tänkt! =) Hörs senare ikväll så får ni en liten uppdatering om vad som händer under kvällen !

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0