mm=)



Kom precis hem=) Blev inge sthlm ikväll. Vart en fydundrakväll i vässan ist.
Sofie och malin kom till mig, sanna var med ett tag, innan hon körde ner oss till BMB.
vi dansade och hade kul. Mitt i allt när vi står vid scenen längst fram och dansar så tänds det upp.

Patrik isaksson entrar scenen och vi hamnar plötsligt längst fram. Eftersom han är GRYM så kan man ju alla texter till hans låtar och vi står kvar där, vi hade ju dom allra bästa platserna. helt plöstsligt tar han tag i sofie och pussar henne medan han sjunger. Tjoho. Han kör några låtar till innan han börjar prata tiill publiken och tar upp vilka ställen han varit på innan han vänder sig ner mot oss och frågar mer vart han varit. "Hos mig" svarar Malin och så självklart säger han det i micken. Sen fick vi sjunga i micken några ggr såklart!
Patrik isakssons låtar är grymma och texterna är helt underbara. Dom har "hjälp" mig flera ggr när man har haft det tufft. Jaja jag tror ni fattar. Nu äre dags att svara i tellen som har ringt 10 ggr sen jag kom hem. Orka?

Kanske blir det efterferre? eller inte? det visar sig. Uppdatering med bilder kommer imorgon när jag hittat sladden till kameran.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0