=)

Lördagen spenderades som sagt hemma hos lina i sthlm som hade försenad inflyttningsfest! Det var tillslut bara jag och Erik som for från västerås. Resan dit var rolig, det var jag som körde och därför var det automatiskt jag som var DJ i bilen. Älskar att köra till sthlm för att så fort man kommit förbi bålsta får man in alla radiokanaler med partymusik. Erik fick dessvärre nästan tuppjuck på mig för att jag inte kunde bestämma mig för viilken kanal jag ville lyssna på. Jaja resan ut till huddinge gick galant även om jag fick lite hjärtklappning (adrenalinkick) där ett tag. MEN jag hittade från första början och jag är fortfarande lika stolt över att jag hittar och kör så bra i sthlm. speciellt till huddinge dit jag aldrig kört själv ens utan endast går på minnet från några år tillbaka. Det ni!













Festen var lyckad, väldigt lyckad må jag säga. Det som gjorde att den fick nedslag var att Lina har katt. Och som ni kanske vet är jag TOKallergisk mot katter. Men vi bestämde iaf innan att vi skulle testa med att katten skulle vara borta och att Lina skulle städa från tak till golv. Men detta hjälpte dessvärre inte. Efter ca 30 minuter var mitt nysande igång och i snitt så nös ja ca 7 ggr i minuten. därefter kände jag mig som en tecknad seriefigur eftersom att mitt ansikte börja svullna. Men inte bangade jag för det heller. Ut på balkongen några minuter för frisk luft, in igen, in på toaletten och torka bort alla allergitårar från ögonen, ut igen. Vid midnatt så var det ingen ide att hålla på längre så mitt i tid så dök min räddare i nöden upp. Jag erbjöds sovplats vilket jag nappade på. Tur var väl det annars hade jag nog avlidit den natten. Igår när jag kom hem igen från sthlm var det dags för farsdagmiddag. Lyckades hålla mig uppe under middagen och efterrätten. Men det var knappt, för dirket efteråt somnade jag. Inte för att jag var bakis utan för att min astma/allergi fortfarande höll i sig så hårt. Knappt luft och mina ögon var igenvarade. Äckligt jag vet! Vaknade upp imorse och kände mig absolut INTE så pass bra så att jag kunde bege mig till jobbet. Läkaren fick besök av mig. Fick andas in massa saker så nu mår jag mycket bättre. Så imorgon är det jobb igen för min del =))

Just ja var och tog vaccin idag mot svininfluensan. Var väl lite nojjig eftersom många skrämt upp mig. Men jag hade inte kännt av en endaste bivekning hittills förtutom att min arm ömmar lite. Men inte värre än när jag satte in min pstav så så farligt är det inte.

Nu är det dags att sova, upp tidigt imorgon!

Kommentarer
Postat av: erik

Så farligt var det inte riktigt.. ;)

Hur känns det idag då efter sprutan?

2009-11-10 @ 17:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0