sthlm!

Hej mina kära vänner!

Nu har det hunnit gå över en vecka sedan jag skrev sist om jag minns rätt. Jag hade en jättetrevlig födelsedag och är så otroligt glad att den firades med mina närmaste! Tack än en gång för att ni gjorde min dag/kväll! Har alltid lika roligt med er!  Tyvärr dök det upp vissa oväntade händelser under kvällen/efter krogen men jag har väl bara mig själv att skylla.

Denna vecka har jag i vilket fall som helst haft för fullt upp för att hunnit skriva här. Jag vet att jag lovade ändring på det men vi får väl se om det blir en bättring eller om det får vara såhär ett tag framöver.  Ni kan ju kika in lite då och då vettja så får ni se om det kommit upp något nytt =)

Ska snart bege mig till sthlm igen. Fast denna gång ska Erik och kanske Malin också hänga med! Oj vad roligt detta kommer bli! Förra helgen vart det ett spontanbesök i sthlm då jag först träffade mikaela, niklas och tomas. Var ute och käkade god mat, sen gick vi vidare och tog några drinkar/glas vin. Sara anslöt också, men sen när vi skulle vidare så var det bara jag sara och tomas som gick, mikaela skulle jobba dagen efter så hon och nisse åkte hem! Hade iaf huuuur roligt som helst, mötte upp några av Saras killkompisar på "ett ställe" och självklart blev det efterferre till söndagmorgon. Sjukt var det. And i liiiike!! =)

Nu ska jag bege mej mot stan en snabbis. Besök på systemet, skvaller med fanny och lunch står på tur innan det är dags att fara till stockholmooo! Hoppas ni får en braa lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0