Huurra hurra!

"för det är ingen vanlig dag för det är Jessicas födelsedag, Hurra hurra hurra..!!"




Då var det dags att fylla år igen då. ett helt år har gått sedan sist. Då firades den i min gamla lägenhet på köpingsvägen med gamla vänner. Denna födelsedag kommer firas här, i min nya lägenhet, och då med all in!
Snart kommer familjen hit för lite firning och så. Ikväll kommer vänner hit, gamla som nya och kör på=)
Självklart blir det BMB senare för dom som vill hänga med. Tror det här kommer bli asabra!!!

Älskar när vi alla är samlade för att ha riktigt kul tillsammans! (även om vissa saknas)
Min mobil har ringt HELA natten, tillslut fick jag sätta på ljudlöst. Gick inte att sova haha. Sista samtalet kom in 04:26, haha orka! Sover inte människor nuförtiden? ;)

Kommer bli spännande att se vad fanny och rolle har hittat på för bus ikväll också. Fanny satt nämligen och apgarva när hon var här igår kväll när hon smsade med rolle..jag hoppas för eran egen skull att det inte är något som är för hemskt..


Tänkte bara passa på att gratta Sara som fyllde år igår =) Jag hoppas att du hade en toppendag och fick en otroligt rolig kväll igår. Är ledsen att jag tyvärr inte kunde komma till sthlm och fira dej men vi tar det en annan dag!! Låten är till dej också;)






Säger även tack till Rolle som löste mina problem jag hade imorse :) Man är ju lite stressad eftersom man ALLTID skjuter upp allting till sista dagen!

Kommentarer
Postat av: mickis

GRATTIS igen gumman!!! :) ha en toppen kväll nu, gå all in ;) puss puss, saknar dig. Får fira dig när vi ses!!

2009-10-24 @ 16:52:53
Postat av: sara

åh va gullig du är!!

GRATTIS till dej också, och hoppas du hade det superbra igår och att du blev ordentligt firad!

nästa gång vi ses (hoppas det inte blir om allt för lång tid) så får vi fira varandra =)

puss!!!

2009-10-25 @ 19:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0