Having a good time!

Har precis kommit hem och lagt mig i sängen med datan. Tänkte ge er en snabb update innan det var sovdags.

Hann äntligen klart med mina spelningslistor igår innan jag däckade. Så nu går min musik dygnet runt, på natten är det min "lugna lista" som går för fullt, även när jag sover. På dagen lyssnar jag lite då och då när jag jobbar, måste hämta min energi någonstans. Och eftersom musiken för mig så glad så hämtar jag lite därifrån!

Imorse var jag oerhört trött och ville inte gå upp. Ännu mer omotiverad vart jag när jag tittade ut genom fönstret på min bil och insåg att jag var tvungen att skrapa rutorna. Fy.
Kom till jobbet iaf och då bestämde jag och pelle oss för att köra en heldag ute i skogen tillsammans med barnen, även fast det var snorkallt.. På med extra kläder och efter lite skoj så blev man varm igen!
Idag började det även en ny tjej på vårat jobb, hur trevlig som helst!! Har inte hunnit prata så mycket än, men nu ska ni få höra, ironiskt nog så är hon 25 år och kommer från Olofström/Karlshamn fick jag veta. Av alla ställen i HELA sverige så kommer hon därifrån..

Efter jobbet så åkte jag hem och fixade lite i lägenheten. Vid åtta hämtade jag upp Fanny så vart det Rocklundaspåret idag igen =) Så skönt när man väl kommit ut.. Efteråt blev jag bjuden hem till Sanna och Alex, mycket trevligt!

Imorgon är det dags för hockey igen=) VIK vann ju igår mot AIK, woho, så jag hoppas att dom även vinner imorgon hemma mot Mora! Självklart kommer jag vara där! Heja heja!

Dags för att sova nu! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0