Destination.

Vårvädret har äntligen kommit, kanske inte just idag då men annars har det varit super!
Påsken har varit helt underbar, i lördags efter min morgonpromenad tillsammans med malin satt jag på balkongen nästan hela dagen och solade!  På kvällen/natten efter krogen så följde J med mig hem och fanny var kvar en stund och då satt vi på balkongen med en varsinn filt, ett glas vin, tända ljus och lyssnade på bästa musiken , kunde inte blivit mysigare!

På söndagen gick vi tillsammans och handlade och sen dukade jag upp värsta brakfrukosten på ballen (balkongen såklart). Man kan ju inte hjälpa att vårkänslorna sprudlar när det är så härligt väder! I like!!
Slutade med en spontanutgång på pluto iallfall och kvällen slutade väl kanske inte riktigt som jag hade tänkt men efterfest på balkongen fast det var minusgrader, brr. 






Imorgon är det fredag (igen) och det är min tidiga dag, slutar nämligen två!! Sen åker vi, tagg tagg tagg!
Nästa lördag ska jag till sthlm och gå på musikalen "grease" tillsammans med jobbet, blir förhoppningsvis kvar där också till söndagen! Haha och nu ska ni få höra! På söndagen blir det fallskärmshoppning tillsammans med danne och sanna, en riktig syskongrej! Lite nervig inför det men man lever bara en gång så nu kör jag! =)
Just ja, i början av Juni åker vi till grekland i en vecka och nu är allt bokat och betalt! Så nu har jag något att se fram emot, måste ha några såna där peppresor för att klara av dagarna då motivaionen på jobbet inte är på topp! Sen blir det såklart en till utlandsresa senare under sommaren, det kommer verkligen bli en toppensommar!

Nu ska jag hem till fanny en sväng, fixa musik och bestämma vad vi ska ha med oss när vi åker imorgon!
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0