..

Det blir många inlägg nu när man är hemma och är sjuk. Inte roligt men måste sysselsätta mig med någonting annars blir jag galen. Jag köpte en ny dvdbox idag som jag hade planerat att kolla på men min data vill inte ta emot några cdskivor alls, dumma dator. Bara för att man behöver den som mest nu.
Det blev melodifestivalen iaf och jag vart väl rätt nöjd där i slutändan. Ola och Salem alfakir gick till final. Hade ändå hoppats mer på att trean (hot hot hot) skulle gå vidare men det blir nog bra ändå. Öppningsscenen med perelli, nanne och sonja var grym, fick den här riktiga melodifestival-rysnings-känslan tillbaka med en gång.. Så ska en riktig schlagerlåt vara, med go och flash, men jag känner på mig att en tråkballad kommer vinna i år. Var väldigt skeptisk mot dolph men han var fasen riktigt rolig. Dessvärre kunde jag inte få bort bilden i mitt huvud av buzz lightyear i toystory när han pratade.. haha! Nu är det inte han som pratar men dom låter exakt likadant! lyssna så får ni höra!

Sanna har åkt iväg för att jobba på BMB ikväll. Kommer väl försöka orka vara vaken tills hon kommer hem, runt 3-tiden. Är fortfarande hemma hos mamma och pappa, är inte tillräckligt frisk för att åka hem än;)





Nu ska jag banka lite på datorn och hoppas att den fixar sig.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0