måndagskväll

Kvällen har tillbringats tillsammans med Fanny. Tanken var att vi skulle kolla på en film som gick men eftersom vi inte träffats på några dagar så hade myyyyycket att prata om, vilket ledde till att det inte blev någon film. Greys var på i bakgrunden istället och nu funderar jag på om jag ska se ett sista avsnitt för kvällen innan det är dags att sova. phuuu pappa kom med mat till mig och fanny som vi precis har smällt i oss. Spagetti och köttfärssås! =)
Så nu är jag proppmätt och jag mår mycket bättre!


Förresten så ringde mina kära kollegor eddie och pelle idag och hotade med smisk om jag inte kom imorgon, så det är lika bra att gå dit! Imorgon har jag min sovmorgon, åtta börjar ja! ;) härlig sovmorgon va? haha. har planering mellan 8-9 sen drar mina utvecklingssamtal igång, tjohoo!

Fick två jättegulliga presenter av fanny idag också=) två par jättetjusiga örhängen, bara sådär! Är så glad att jag har dej fruuo! Snart är det vår och sommar och vi har ju våra planer klara redan så nu är det bara att vänta tills snön är borta sen börjar våra nya äventyr för 2010 !

Just ja kan passa på att berätta att idag när jag tvättade så pratade jag i telefon medan jag skulle sätta igång en ny maskin. Såklart häller jag i tvättmedlet där sköljmedlet skulle vara utan att jag tänkte på det. när jag kom ner igen så hade maskinen inte satt igång och det var bara massa skum och gegga i hållaren för sköjmedlet. Smart jessi!

 

Godnatt till er alla!


Kommentarer
Postat av: Rouu

PUSSSSS

2010-02-08 @ 23:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0