Mer snö.

Snöstorm/kaos. Ser inte skönt ut ute iaf. Tur att jag inte ska köra idag som jag skulle gjort från början. Fat jag älskar ju snö så för mig får det gärna ligga kvar. Sjukt att snön legat kvar HELA tiden i nästan tre månader nu och bara blivit mer och mer. Någon sa till mig att de på smhi hade sagt att eftersom det är så mycket snö så kan det ligga kvar ända till maj?! för att allt inte hinner smälta bort. Herregud säger ja då.
Jag klarade mig nästan inatt, hostmedicinen hjälpte för första gången däremot lät telefonen några ggr.

Nu ska jag dricka lite blåbärssoppa och få i mig lite frukost, måste ju ladda för en tuff dag!

Hörs sen!


fem minuter senare. Inställt pga av vädret. vad ska man hitta på nu då när man är pigg, fixad och klar en lördagsmorgon? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0