söndagkväll!

Äntligen hemma hos mig igen. Skönt att komma bort ett tag och bli lite ompysslad men som man brukar säga; borta bra men hemma bäst! Blev några avsnitt ur greys-boxen idag och så har jag hunnit med att piffa till lite här hemma. Nu det det dags för dusch sen ska jag se om det finns något ätbart för mig just nu i frysen, mår fortfarande inte bra och aptiten är helt borta.. Sen är det ju dags för "i en annan del av köping.." dom är så goa! Och jag måste då säga att ju mer jag kollar på fannys och mina videoklipp och hör oss prata så tycker jag att vi låter precis som dem. Med dialekten alltså. Nu ligger inte köping längre bort än ca 3 mil från västerås men man har alltid tyckt att de har mer dialket än vi. Men antagligen har jag haft fel. Usch, mycket fummel just nu känner jag..

Hoppas jag blir bättre tills imorgon så jag kan jobba. Har ju världens projekt på g, så har inte tid att vara hemma.
Får se om jag hinner skriva ett inlägg till innan det är sovdags, annars så hörs vi mer imorgon!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0