Helg.

Hemma med träningsvärk ikväll. Åkte ju som sagt skidor i 40 minuter efter jobbet i snöstormen och nu börjar det komma ifatt.  Imorgon bitti åker jag vidare mot karlskoga med jobbet. Ska till ett ställe som heter bodaborg, typ som fångarna på fortet. Har taggat en månad nu till detta och jag SKA slå eddie, han går runt på jobbet och är så kaxig. Nä jag ska visa var skåpet ska stå ;)

Mitt nya intresse! Och nej jag skojar inte ;)


Eddie och jag lyssnar på musik under rasten.



När jag kommer hem sen på kvällen väntar bruudsen och så blir det utgång. Just nu finns det en låt som får mig på partyhumör på en sekund, ja det var den som fick igång oss i onsdags. Så det blir inga problem.

Fredagskvällen har varit helt perfekt. Vi såg bästa filmen och man kunde inte hålla sig för tårar på slutet, glädjetårar! Love love love! Däremot så var det hockeykväll under oss och det lät som det skulle vara 30 st där nere som dom gapade och lät.

Ska försöka slita mig från OS nu och lägga mig i sängen och sova. Får se hur det går, min telefon har alltid förmågan att ringa runt sisådär 2-3 när krogarna stänger här i stan. För det andra har jag fått en förfärlig hosta som inte vill ge med sig. Hostmedicinen hjälper inte men jag håller tummarna för att jag får sova några timmar innan den bryter ut! =)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0