måndag

Vart hemma idag ändå, fick springa upp inatt flera ggr för jag mådde illa. Men jag mår bättre, men reglerna är ju att man måste vara hemma 48 timmar efter magsjuka. Så vad har jag för mig en sån dag som denna då?
Strålande väder ute, eller det var när jag vaknade iallafall. Kommer nog inte kunna ta tillvara på  väderet idag synd nog, men kanske en sväng till ica steens för att köpa hem en laktosfri youghurt och några bananer till lunch och middag. kanske hyr en film också, har ju lite tid över som sagt.

Ska snart ner och slänga in en tvätt, får passa på medan det är ledigt. Annars är det jämt fullt här. Jobbar ju på dagarna så då går det inte och på kvällarna är det fullbokat. skulle det mot all förmodan finnas en tid på kvällen vill jag inte ha den, tycker inte om att vara i källaren på kvällarna.

Nyss kom mitt nya internet också. Nu slipper jag den här jäkla sega dongeln eller vad det heter. Tjohoo!
Nya kanaler ploppade upp på tv nu också=)

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0