Hohoo!

Hemma hos mamma och pappa nu där jag "bott" de senaste nätterna. Skönt att komma hem ibland och bli lite ompysslad. Största anledningen har väl kanske varit att Thea har varit på besök hos oss sen i Torsdags eftermiddag. Så skönt när hon väl är här, då känns det verkligen som att det är som det ska vara!
Tillbaka på jobbet nu iallafall. Händer mycket just nu, har tre inskolningar att ta hand om så när jag kommer hem är det sängen eller soffan som gäller i minst en timme. Tur att det bara är en vecka till innan allt går tillbaka till det vanliga!

Helgen har varit super, men väldigt lugn. Fredagen tillbringades hemma hos Karin. Singstar och pizzakväll, hur bra som helst? Riktiga dueller vart det. Karin och Eva vart sugna på utgång medan jag och malin åkte hemåt ist!
Lördagen vart det en spontanutgång. Nyktert såklart. Eller två-tre cider, mer blev det inte vilket var väldigt skönt. Men som jag alltid brukar säga, krogen nyker, nej det är ingen hit. Hade jag fått bestämma hade jag nog åkt hem efter en halvtimme men jag ville passa på att umgås med mina kära vänner. Sen vart det iaf mys mys mys! =)

Hursomhelst. Tisdagkväll är det nu! Ska göra varma toast nu med oboy till mig och sanna =) mmm smaskens!
Thea åkte "hem" för ett tag sen. Nu dröjer det väl ett tag innan hon kommer tillbaka igen.. Men men jag är såå glad över de tillfällen hon kommer hit!

Håller på skriva en resume av 2009 som kommer komma upp vilken dag som helst.  Lite höjdpunkter under året som gott! För er som följt bloggen så är det kanske inget nytt men vem vet, jag kanske har klämt in lite smarrigheter som jag hållt hemligt! =)

Här kommer en bild från juldagen! Den dagen var ju katastrof, men just där hade vi jättekul!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0