home.

Nyss hemkommen från jobbet! Nu har mer än halva arbetsveckan gått och nu är det bara två kvar tills helg!
Medan jag har varit på jobbet så har dom varit hemma hos mig och besiktat min lägenhet. Det innebär att det är HELT KLINSIKT rent hemma hos mig just nu. I alla skåp, luckor, klädkammare.. överallt! Nu ska jag försöka hålla det såhär också.. Chansen är väl rätt liten, iaf tills lördag då det kommer ett gäng hit på lite festligheter! =)
Pappa ringde mig när jag var på jobbet och frågade om jag ville ha nytvättad bil, vilket jag inte tackade nej till. Så nu står den här utanför och glänser.. Min kära pärla!Tack pappa!

igår som sagt så städade jag hela dagen och kvällen kändes det som. Fanny, nisse och sjögge kom över på filmkväll lite senare och jag kan lova att jag var helt slut. Mina ben var som spagettis och min huvud fungerade inte riktigt som det skulle heller haha. På tal om spagetti, man kanske skulle köra till med det ikväll?



Har förresten tappat bort min kamera har jag märkt. Eller så har jag glömt den hemma hos mamma och pappa. Så det dröjer lite tills det kommer upp nya bilder..

Ha en trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0