tisdag!

Oj nu börjar det verkligen kännas att semestern börjar närma sig både barn och personal, fullt ös hela dagen!
Imorgon har vi avslutning för våran avdelning och då har vi bjudit in föräldrar och syskon till våran "musikal" som handlar om Pettson och Findus. I två dagar har jag jobbat med kulisser osv och jag måste då säga att jag är rätt nöjd. Väldigt nöjd om jag får säga det.
 
När jag hade rast kom Johan oväntat upp till Villa (mitt jobb) och gjorde mig sällskap. Behövde det kan jag säga, det är så skönt att få sällskap av andra så man får annat att tänka på för en liten stund mitt på dagen.
När jag kom hem sen vid fem så var jag helt slut i skallen så jag somnade nästan på stört. När jag vaknade hade Johan redan hunnit komma hem och lagat mat, jag är så lyckligt lottad att jag har en kille som kan laga RIKTIGT god mat och skämma bort en.

Min dator mår inte bra nu kan jag lova, dags för en ny snart kanske?
Har fullt med bilder, musik och filmer som jag måste försöka få över någonstans. Har 3 gb ledigt av totalt 139gb. Inte okej! Sen har jag även en extern hårdisk men även den är full. Hmm måste ta tag i det här nu känner jag.


Nu är det snart dags för film, men först alltid en dusch inte lukta usch står högt i kurs... Haha, kan inte få den meningen ur mitt huvud.

Hörs snart igen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0