onsdag.

Nu lagas det mat till musiken av melissa horn, helt enkelt bäst. Har precis dragit på mig myskläder för ikväll blir det först ett nytt avsnitt av andra avenyn och sen såklart filmkväll. Laddar för sista jobbdagen för denna vecka imorgon. Under förmiddagen är det planering och eftermiddagen är vi säkert ute om det är soligt =) .


Om ni undrar hur turneringen gick igår så ska jag berätta att det gick jättebra. Vi körde aldrig i lag, det blev ojämt för en fick ge återbud i sista sekund. Vi andra hade jättekul och jag trivs verkligen med mina arbetskamrater, alltid lika kul att göra något utanför jobbet. Iallfall så utamanade jag ronnie medan de andra körde dubbelmatch, och jäkla ronnie fick mig att jobba på. Det var en riktig match på liv och död och han körde slut på mig. I vanliga fall har vi bara spelat på skoj och bara slagit bollen över nätet liksom men nu ni. Här sprangs det fram och tillbaka, upp och ner, smash hit och dit.. De sista minuterna var vi båda helt svimfärdiga men ingen gav upp. Rackans vad kul det var! Värsta träningspasset haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0