Farsdag!

Idag är det farsdag, tyckte det inte var så längesedan men tydligen så var det ett år sen sist.
Snart ska vi iväg på lunch hos Johans föräldrar med syskon för att fira lite. Efter det blir det fika hos johans farmor och farfar också.

Vid femtiden är det middag hemma hos min mamma och pappa, fullt upp alltså. Det får bli en snabbis för vid 20 så har johan match i rocklunda som vi ska se på. Imellan allt matätande ska vi försöka hinna med lite annat också. Ikväll ska vi nog sova hemma hos mig, i min lägenhet. Har inte sovit där på två månader ungefär om inte mer. Ska bli så mysigt, har saknat mitt lilla hem!

Kvällen igår var perfekt, precis som det ska vara helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0