födelsedag!

Nu är det bara 2½ timme kvar av min dag. Dagen/kvällen igår var helt fantaskisk, tror att det är en av dom bästa födelsedagarna jag varit med om. Familjen/släkten var här på dagen och på kvällen kom alla vänner. När det var som mest folk här räknade jag att det var 28 st här hos mig och johan. Eller i johans lägenhet, mitt badrum hemma hos mig har ju inte hunnit bli färdigrenoverat, så där kan man inte vara än. Men när det är klart ska den säljas!!
Hursomhelst så gungade golvet när alla stog i vardagsrummet och körde, så jag trodde nästan att det skulle bli som i dendär gevaliareklamen, "när du får oväntat besök". Som tur var så va han som bor under oss också här uppe.
Fina presenter fick jag men det allra viktigaste för mig var att få fira med mina bästa vänner. Dom gjorde verkligen min kväll tusen tack!!


Idag vaknade jag upp pigg och fräsh brevid världens bästa, lite senare kom Sanna. Åkte ner på stan och luncha, sen hem igen och kollade på en film. Mys mys! nu under kvällen har vi varit bjudna hem till danne jenny och jack på middag och bingolotto tillsammans med mamma pappa och sanna.

Måste passa på att tacka för alla gratulationer som jag fått, det värmer otroligt mycket.

Snart är även thailandsresan bokad och betald, i februari åker vi!!

Nu har jag inte tid att skriva mer för nu ska jag passa på att njuta av den tid som är kvar!

Hoppas ni alla haft en riktigt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0