Hoho är ni fortfarande med mig?

På söndag fyller jag år, kan inte förstå hur fort tiden går. Helt galet. Tyckte jag nyss var 22 men helt plötsligt har den sista siffran ändrats till en 4. Och tänk er, om ett år så ändras den till en 5. FEMMA! Jisses, helt plötsligt ställs nya krav/förväntningar på en. Det är väl tur att man är ung i sinnet fortfarande iallafall annars vet jag inte hur jag skulle klara mig. Johan är ju två år yngre ( jag som lovade mig själv att aldrig bli tillsammans med en yngre snubbe) men tji fick jag. Nu har jag träffat love of my life.

Just nu kännas allt så himlans bra. När jag tänker efter så är det bara mitt hjärta som fortfarande är lite söndertrampat men jag märker för varje dag som går att det förändras åt det bättre hållet. Även om det är lite i taget och kanske ibland bakslag så vet jag att tiden läker alla sår. Hoppas jag iallafall. Och det blir ju lite lättare när man träffat den bästa killen.

Iallafall så blir det kalas på lördag den 23:e istället, eftersom att den 24:e då jag igentligen fyller år ligger på en söndag. Söndagar är inga roliga dagar att ha kalas på så därför ändrade jag. En dag hit eller dit spelar ju ingen större roll. Kvällen kommer att spenderas med mina allra bästa vänner (de flesta) och min käresta och hans vänner. Kan nog inte bli annat än perfekt. Senaste två veckorna har Sanna suttit i fint långt hår i mitt egna hår så nu har jag långt, glammit hår och även satt i lite bruna slingor undertill, vilket känns superfräscht. I love it. Förra veckan fick jag akuttid hos Nageltjejen jag går till för mina såg hemska ut. Blev jättefint men otur som jag har så gick tumnageln av när jag hade gympalektion med kidsen. Aj vad fult det blev. Måste försöka hinna fixa det där innan lördag på något sätt. Håll tummarna för mig att helgen kommer bli bra!



Fick min efterlängtade iphone 4 i förrigår också. Min present till mig själv kan man säga! Fick vänta 7 långa veckor på den men det var det värt. Nu återstår det bara för mig att lära mig alla funktioner men det ska väl inte vara så svårt med tanke på att alla i min omgivning har en.

Lägger ut lite gamla bilder i bloggen ett tag nu framöver, min kamera gick sönder i somras på gotland tydligen. Så ni får nöja er med lite gamla pics tills jag fått en ny (snart min födelsedag) eller så får ni hålla ut tills jag lärt mig telefonen.

Har haft en myskväll här hemma för mig själv, Johan har match idag så han kommer hem sent. Ska förbereda lite inför kvällen med film, myspys med täcken i soffan och en stor kopp varm choklad. Hoppas ni haft en bra kväll därhemma.

/ Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0