Stress!

Ojoj vad stressigt det är nu. Alla gäster kommer om 2 timmar och jag håller fortfarande på att baka för fullt. Gjorde det mesta igår kväll redan men ändå mycket kvar som måste göras. Igår höll jag på baka bullar och rätt som det var gick nästa nagel av, inte okej. Så imorse fick jag ännu en "akuttid" fast denna gång hos en annan tjej och det blev supersnyggt.  Fick även två presenter för att jag fyller år från salongen, power powder till håret och en inpackning. Och naglarna fixade hon gratis =) Efter det vart det en promenad ner på stan för att handla lite roliga saker tills ikväll, kan lägga upp det i bloggen lite senare när jag har mer tid.

Måste även passa på att säga grattis till bästa SARA som fyller 25 år idag. Det är så typiskt att vi fyller samma helg, annars hade jag lätt varit med och gjort din kväll minnesvärd. Men som vi pratade om förrut så får jag komma till sthlm och så får vi ta en rejäl utgång då istället.



Får se om jag hinner uppdatera en gång innan kvällens bravader kommer igång annars hörs vi mer imorgon och förhoppningsvis med bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0