Torsdag

Hoppsan, råkade visst posta två stycken inlägg förra gången. Idag är jag hemma från jobbet, har 39 grader feber och en otrolig hosta. Hatar att vara sjuk, det finns ju ingenting man kan/orkar göra. Jag börjar snart klättra på väggarna. På 1½ dag har jag kollat på sex filmer, snart inne på min sjunde. Funderar på om man ska köra ett twilight-maraton kanske medan man ändå håller på. Som tur är blir man ju liite bortskämd här hemma också=)

Snart är mitt badrum klart där hemma, äntligen. Har varit i kontakt med en mäklare som ska dit och titta snart, ska bara röja upp lite först. Äntligen börjar det hända lite! Fast visst känns det lite i magen att sälja min pärla, min "ungkvinneslägnenhet". Puuh men man måste våga chansa annars vinner man inget!

För övrigt så verkar det bli sälen på nyår, igen. Ribban sattes högt förra året, så jag hoppas verkligen att detta nyår blir bättre än mina höga förväntningar. Det måste det bli!!

Just nu strömmar Melissa Horn ut ur högtalarna, åh vad hon är bra.  Texterna, musiken, rösten. Kan varennda låt utantill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0