Onsdag

Åhå, har precis kommit hem från ett pass. Har ju haft så mycket nu dom två senaste veckorna så har inte hunnit gå och det fick jag känna på idag. Får se om träningsverken tittar fram imorgon.

Ni får ursäkta om jag tjatar mycket om lägenheten i bloggen men som ni kanske föstår så längtar både jag och johan något så fruktansvärt. Nu är det snart bara en månad kvar och det är mycket som behöver göras och tittas ut. Igår hittade jag de perfekta balkongmöblerna som bara måste dit. Nu gäller det bara att övertala johan. Får försöka med mutning.. Wish me luck!

Nu kom Johan lite tidigare. Och jag som inte gjort iordning kvällsmackor som jag lovat. Fastnade här istället.
Får se om jag kan gottgöra honom ändå! =)

Hörs mer imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0