Onsdagen

Efter imorgon kommer allting att lugna ner sig. Det har varit två väldigt intensiva veckor. Skola 3 ggr på en vecka vilket menas med en åktur till sthlm fram och tillbaka. 2 ggr har varit efter jobbet så då har jag kommit hem runt 22-tiden och 1 gång har varit på en söndag. Passade då på att boka hotell och dra med Sanna för att spendera en utekväll tillsammans med Sara med vänner. Hade riktigt trevligt.
Mamma och pappa var också i sthlm och bodde på samma hotell men dom träffade vi inte förän på söndagen. Dom var och hälsa på ett par vänner så vi ville inte störa, dom fick ha sitt eget liksom. FÖrrutom på söndagen då alltså. Riktigt mysigt hade vi, gick en promenad på söder, shoppade och avslutade helgen på en uteservering på medborgarplatsen.

Tillbaka till verkligheten igen. Idag har förskolan varit stängd och detta pga av att vi skulle få utbildning i utepedagogik. Vi är ju som en uteförskola och är mycket ute så kursen/dagen var riktigt bra. Många konkreta tips som iallafall jag kommer att ta med mig till barngruppen.


Direkt efteråt så åkte jag till Sanna som var på salongen. Fick äntligen lite liv i mitt hår, behövdes verkligen nu. Vart supernöjs. Då blir man lite fin imorgon då vi har våran påskvernissage på jobbet. Då kommer föräldrar, syskon mor/farföräldrar mfl och tittar på vad barnen gjort för fint påskpyssel/målningar.



Imorgon kväll hoppas jag på en lugn och skön kväll då jag får tid att andas ut. Ska på ett pass först på friskis men efteråt.

Hoppas ni får en trevlig kväll !

/ Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0